עורך דין תאונות דרכים

טל: 03-5622772 | פקס: 03-7522250 | דואר אלקטרוני: mz@la-w.co.il | רח' בר כוכבא 23 (מגדלי וי טאוור - קומה 16) בני ברק

תחומי עיסוק והתמחות

תחומי עיסוק והתמחות

משרד עו"ד מאירה זוהר ושות' מתמחה במגוון רחב של נושאים בתחום הנזיקין.
נפגעתם בתאונת דרכים? תאונת עבודה? בעיות עם הביטוח הלאומי או חברת הביטוח?
משרד עורכי הדין זוהר ושות' ישמח לעמוד לצדכם.

פיצויים לנפגעי תאונת דרכים

משרדנו עוסק בייצוג נפגעי תאונות דרכים כתחום התמחות עיקרי. חשוב לדעת כי תאונת דרכים כוללת מגוון רחב של אירועים לרבות פגיעות בתוך אוטובוס, בירידה או עליה לרכב או לאוטובוס, תאונה במהלך הסעה ברכב או בנהיגה, בקטנוע וכהולך רגל. עוד יש לדעת כי החוק בישראל קובע אחריות מוחלטת לפיצוי. כל נפגע זכאי לפיצוי ללא צורך להוכיח אשמה. גם אם נהגת שיכור מגיע לך פיצוי, בתנאי שרישיון הנהיגה וביטוח החובה שלך בתוקף.

קרא עוד…

תביעות סיעוד ואבדן כושר עבודה

משרדנו הוא בעל ניסיון רב בתביעות סיעודיות, כנגד חברות הביטוח שמבטחות את מבוטחי קופת חולים בפוליסות ביטוח סיעודיות קבוצתיות, וחברות ביטוח שהנפיקו פוליסות סיעוד פרטיות יקרות, אך ביום הדין וברגע האמת, הן מנסות לחמוק מתשלום. התביעות כנגד חברות הביטוח הסרבניות, מסתיימות לעיתים תכופות בהליך גישור מזורז המתנהל באמצעות משרדנו, והמבוטח זוכה לרוב לקבל את תשלומי הביטוח, אותם סרבה המבטחת לשלם לו. בנוסף, מתמקצע משרדנו בטיפול בתביעות על פי פוליסות אבדן כושר עבודה, כשגם בביטוחים כאלו, נתקלים המבוטחים במקרים רבים בסירובן של חברות הביטוח לשלם להם.

קרא עוד…

פיצויים עקב פגיעות ממפגעים במקומות ציבוריים

בתאונות שמתרחשות עקב מפגעים במרחב ציבורי כגון נפילה במדרכה עקב מפגע (בור ביוב לא מכוסה, מרצפת מדרכה שבורה וכו'), ניתן לקבל פיצויים מהגורם האחראי על המפגע- עירייה, רשות מקומית, בעלי קניון או חנות וכו', וזאת כשהנפגע מוכיח שהייתה רשלנות או הזנחה שגרמה לפציעתו.

במקרים כגון אילו, אנו ממליצים לנפגעים לפנות אלינו סמוך ככל האפשר לאחר התאונה, כדי שנלווה אותם מן השלב ההתחלתי של איסוף ראיות והוכחות לתביעה, ועד להגשת תביעה כנגד הגורם הרשלן ותביעת הפיצויים.

קרא עוד…

פיצויים לנפגעי תאונת עבודה

פיצויים מפגיעה בתאונות עבודה זה תחום מרכזי נוסף בו משרדנו עוסק.
מהן זכויות הפיצויים לנפגעי תאונות עבודה?
נפגע בתאונת עבודה זכאי לפיצוי מביטוח לאומי ולפעמים גם מחברת הביטוח של מקום העבודה.

המוסד לביטוח לאומי מכיר בתאונות המתרחשות במקום העבודה כתוצאה מהעבודה, למשל כשעובד נפגע בתאונת עבודה מנפילה מסולם, פגיעה ממכונה, הרמת משא כבד וכיו"ב.

קרא עוד…

תביעות נגד ביטוח לאומי – נפגעי עבודה ונכות כללית

משרדנו מייצג את נפגעי תאונות הדרכים בעבודה, ונפגעי תאונות עבודה אחרות "רגילות", ב"מלחמה" מול המוסד לביטוח לאומי על ענפיו השונים, ובמיוחד ענף נפגעי עבודה.

בסבך הבירוקרטיה הנ"ל, אנו מפלסים את דרכו של הנפגע החל מהגשת ההליך להכרה בתאונה כתאונת עבודה, על הפגיעות שנגרמו בה, המשך בהגשת טפסי נכה נזקק לאותם הנפגעים שאינם יכולים לחזור לעבודה בתום 3 החודשים הראשונים שלאחר התאונה, הגשת תביעה לקביעת נכות, הכנה וייצוג בוועדות הרפואיות, והגשת ערעורים במידת הצורך על החלטות המוסד לביטוח לאומי.

קרא עוד…

פיצויים עקב תאונות אישיות ותאונות תלמידים

תלמידי בית הספר והגנים מבוטחים בבטוח תאונות לתלמידים, וזאת במשך 24 שעות כל חודשי השנה בכל מקום בו הם שוהים, דהיינו גם כשהם בפעילות מחוץ לבית הספר או הגן.

כך למשל, כאשר תלמיד בית ספר נפגע בתאונה בגן שעשועים, ניתן לתבוע את חברת הביטוח המבטחת בפוליסת תאונות לתלמידים, אך זאת בשני תנאים חלופיים:

קרא עוד…

צור קשר

    שם: (חובה)

    דואר אלקטרוני:

    טלפון (חובה):

    נושא

    ההודעה שלך

    mz@la-w.co.il