עורך דין תאונות דרכים

טל: 03-5622772 | פקס: 03-7522250 | דואר אלקטרוני: mz@la-w.co.il | רח' בר כוכבא 23 (מגדלי וי טאוור - קומה 16) בני ברק

תביעות סיעוד ואבדן כושר עבודה

משרדנו הוא בעל ניסיון רב בתביעות סיעוד ואבדן כושר עבודה, כנגד חברות הביטוח שמבטחות את מבוטחי קופת חולים בפוליסות ביטוח סיעודיות קבוצתיות, וחברות ביטוח שהנפיקו פוליסות סיעוד פרטיות יקרות, אך ביום הדין וברגע האמת, הן מנסות לחמוק מתשלום. התביעות כנגד חברות הביטוח הסרבניות, מסתיימות לעיתים תכופות בהליך גישור מזורז המתנהל באמצעות משרדנו, והמבוטח זוכה לרוב לקבל את תשלומי הביטוח, אותם סרבה המבטחת לשלם לו. בנוסף, מתמקצע משרדנו בטיפול בתביעות על פי פוליסות אבדן כושר עבודה, כשגם בביטוחים כאלו, נתקלים המבוטחים במקרים רבים בסירובן של חברות הביטוח לשלם להם.

בדרך כלל, ובמיוחד מאז שנכנס לתוקף חוק פנסיית החובה, המחייב מעביד לבטח את עובדו במסלול פנסיית נכות ופרישה, לנפגעי תאונות בישראל ישנם מספר ערוצי תביעה, שאחד מהם הוא תביעה כנגד מבטחו בפוליסת ביטוח נכות / אבדן כושר עבודה/ ביטוח חיים ומנהלים.

כשפונה אלינו לקוח חדש שנפגע בתאונה, אנו נוהגים להדריכו להשיג את פוליסת ביטוח אבדן כושר העבודה או בטוח חיים בה בוטח בעת הרלבנטית לתאונה.

עם הזמן, נוכחנו לדעת שישנם נפגעים רבים שאינם מודעים לקיום פוליסות אילו, ולקיום מסלול ביטוחי המכסה אותם מפני אבדן כושר עבודה מלא או חלקי, והמעניק להם פיצוי בגין נכות.

המודעות לקיום הפוליסות בשלב מוקדם ככל האפשר לאחר התאונה הינה חשובה ביותר, שכן ישנן חברות ביטוח רבות המתנות את התשלום לפי הפוליסה, בהודעה מוקדמת על התאונה, ולכן פנייה מאוחרת מידי לחברת הביטוח עלולה לפגוע בזכויות החשובות הללו שמשמען כסף לאדם שאיבד אפשרות להשתכר, ולו באורח זמני.

חשוב לדעת כי ההתיישנות של תביעות לפי פוליסות היא מקוצרת: 3 שנים בלבד מיום התאונה (לעומת 7 שנים במקרה של תביעה רגילה), וישנן פוליסות שאף מגדירות תקופת התיישנות קצרה יותר.

גם לפוליסות סיעוד, במיוחד אילו המבוצעות במסגרת ביטוח משלים של קופ"ח, ישנם חולים רבים שאינם מודעים ומשמעות אי המודעות היא ויתור על סכומי כסף שיכולים להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים.

היות ומשרדנו צבר ניסיון רב בתביעות לפי הפוליסות הללו: סיעוד, אבדן כושר עבודה, חיים ונכות, המהלך המשפטי אותו אנו נוקטים הוא מהיר יחסית ובמרבית המקרים התביעה מסתיימת בהליך גישור מוצלח.

צור קשר

    שם: (חובה)

    דואר אלקטרוני:

    טלפון (חובה):

    נושא

    ההודעה שלך

    mz@la-w.co.il