עורך דין תאונות דרכים

טל: 03-5622772 | פקס: 03-7522250 | דואר אלקטרוני: mz@la-w.co.il | רח' בר כוכבא 23 (מגדלי וי טאוור - קומה 16) בני ברק

פיצויים לנפגעי תאונת דרכים

משרדנו עוסק בייצוג נפגעי תאונות דרכים כתחום התמחות עיקרי. חשוב לדעת כי תאונת דרכים כוללת מגוון רחב של אירועים לרבות פגיעות בתוך אוטובוס, בירידה או עליה לרכב או לאוטובוס, תאונה במהלך הסעה ברכב או בנהיגה, בקטנוע וכהולך רגל. עוד יש לדעת כי החוק בישראל קובע אחריות מוחלטת לפיצוי. כל נפגע זכאי לפיצוי ללא צורך להוכיח אשמה. גם אם נהגת שיכור מגיע לך פיצוי, בתנאי שרישיון הנהיגה וביטוח החובה שלך בתוקף.

נפגעת בתאונת פגע וברח, הרכב לא ידוע? תוכל לקבל במקרים מסוימים פיצויים מ"קרנית"- גוף מיוחד שהוקם לפי חוק למטרה זו.

נפגעת בתאונת דרכים פגיעות ממשיות ואינך יכול לעבוד? יש לך אפשרות לקבל פיצוי על החשבון, תשלום מהיר הקרוי בחוק "תשלום תכוף".

הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים בישראל מורכב בעיקר מפיצוי על כאב וסבל, פיצוי על אבדן השתכרות לעבר ולעתיד במקרה של נכות לצמיתות, פיצוי על פגיעה בזכויות פנסיה עקב צמצום הכושר לעבוד, פיצוי עבור עזרה של הזולת, פיצוי לנסיעות.

הנכות של נפגע בתאונת דרכים נקבעת בדרך כלל תוך שנה מהתאונה, על ידי מומחה שמתמנה מטעם בית המשפט.

נפגעי תאונות דרכים בדרך לעבודה או ממנה, או במהלך העבודה, יכולים לקבל פיצויים גם מביטוח לאומי על ימי מחלה, נכות זמנית ונכות קבועה.

הפיצוי לנפגע בתאונה יהיה גבוה יותר ככל שרמת ההשתכרות שלו גבוהה יותר וגילו צעיר יותר.

ובכל זאת, מאחר שהחוק בישראל המסדיר את הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, קובע פיצוי בכל מקרה, אזי גם לנפגעי תאונות קלות כדאי לתבוע.

במקרה של תאונת דרכים מומלץ לאסוף כל מסמך רפואי וכל קבלה על נסיעה ועל טיפול רפואי, ולפנות לעו"ד מקצועי מוקדם ככל האפשר לאחר התאונה, על מנת לקבל ליווי והדרכה כבר מראשית הדרך.

עורך דין תאונות דרכים כמו במשרדנו יש את הכלים, הידע הניסיון וגם המוניטין בחברות ביטוח, כדי לסייע בצורה הטובה ביותר והיעילה לנפגע מתאונת דרכים.

עו"ד מקצועי מנוסה בתאונות דרכים כמו משרדנו מצוי בדרך כלל בקשר עם מומחים רפואיים טובים ומקצועיים, לצורך ליווי וקבל ייעוץ רפואי בדבר טיב הפגיעה.

שכר טרחת עו"ד בטיפול בתאונת דרכים משולם על ידי חברת הביטוח לפי שיעורים הקבועים בחוק, ובהתאם לשלב בו מסתיים התיק: 8% בצירוף מע"מ מהסכום שמתקבל מחברת הביטוח לפני הגשת תביעה לבית המשפט, 11% בצירוף מע"מ מהסכום שמתקבל לאחר הגשת תביעה, 13% בצירוף מע"מ אם התיק מסתיים לאחר מתן פסק דין על ידי בית המשפט.

צור קשר

    שם: (חובה)

    דואר אלקטרוני:

    טלפון (חובה):

    נושא

    ההודעה שלך

    mz@la-w.co.il